2023-02-14 16:30:00

Svjetski dan nestrukturirane školske igre - Projekt Igre

Igre se tisućama godina prenose s jedne generacije na drugu, a održavaju ih na životu ljudi koji ih igraju. Usprkos pojavi televizije, videoigara i računala, tradicija se nastavlja. Starija djeca često dijele pravila igara na igralištu s mlađom. Sudjelovanje u igrama različitih vrsta jača samopouzdanje i samoizražavanje, razvija kreativnost i maštu, bez obzira na vještine igrača. Igre su vrlo važne za stvaranje okruženja u kojemu će učenici biti željni novih znanja. 

Projektni dan Igre, kojeg smo u našoj školi planirali za svibanj, ipak smo održali u veljači jer se tada u cijelom svijetu obilježava Global School Play Day (Svjetski dan školske igre) koji karakteriziraju društvene, didaktičke i timske igre bez ekrana i tehnologije.

Učenici su uz pomoć učiteljica i učitelja najprije osmislili vlastite didaktičke i društvene igre (potraga za blagom, „Tko će prvi do cilja“, memory kartice), a zatim ih, upotrebljavajući materijale poput papira, kartona, flomastera, škarica, ljepila, glinamola, plastelina, štapića, daščica, igraćih kockica, špatula i raznih drugih materijala, izradili i predstavili drugim učenicima. Ukoliko su osmislili igru koja sadrži igraće figurice i njih su izradili od plastelina ili glinamola.  Učenici posebnog odjela također su sudjelovali u izradi igara prema svojim mogućnostima. S obzirom da smo pribavili i nekolicinu gotovih kupovnih igara poput Twistera, Potrage za blagom, Metropolyja, šaha, igraćih karata s godišnjim dobima, zbrajanjem, oduzimanjem, množenjem i dijeljenjem, zastavama zemalja i drugim zanimljivim temama te školskih igara o ljudskom tijelu, računanju i slaganju riječi, uslijedilo je igranje navedenim igrama, a djeca su se okušala i u vlastitim novoizrađenim igrama. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Osnovna škola Vladimira Becića Osijek