eTwinning projekt „Mein Land, dein Land“

Škole partneri: Hrvatska, Slovenija, Danska, Švedska, Mađarska i Italija

Ciljevi projekta su:

– upoznati kulturu svog partnera.

– razvijati timski rad i vještine kreativnog rješavanja problema.

– razvijati istraživačke vještine i sposobnost prezentiranja.

– učiti o sigurnosti na internetu i zaštiti autorskih prava.

– koristiti ICT alate za online sastanke i suradnju.

– obogatiti svoj rječnik njemačkog jezika.

Plan aktivnosti:

U rujnu – Svaka država izrađuje kartice s riječima (na njemačkom i materinskom jeziku) na temu jezika i pripadajući kviz. (Tag der Sprachen-EDL)

U listopadu – Učenici se predstavljaju putem videa/Padleta.

U studenom – Učenici izrađuju dvojezične božićne čestitke (svaki učenik dobiva svoju božićnu čestitku) i šalju ih poštom. Čestitke bi trebale stići do početka prosinca./ Učenici pišu o božićnim običajima svake zemlje.

U veljači/ožujku – Učenici izrađuju digitalne postere/prezentacije o poznatim informacijama o dotičnoj zemlji/slavnim osobama/tradiciji itd.

U rujnu su projektne aktivnosti započele s obilježavanjem Dana Europskih jezika 26. rujna (Tag der Sprachen) – Svaka partnerska škola izradila je  kartice s riječima (na njemačkom i svom materinskom jeziku) na temu jezika te smo međusobno na taj način učili njemačke nazive za iste stvari na različitim europskim jezicima.

Učili smo riječi na  poljskom jeziku uspoređujući ga s njemačkim. Također i švedski, mađarski, danski, talijanski…

I na kraju je izrađena e-knjiga koju možete pogledatina sljedećem linku https://read.bookcreator.com/DfezBbjtnfaqefAfvUQjvRxlttE2/ccqVCtA8Q9W2Xp4QcSo2mw/RbTDPsZmQSOs73Fn0J3bmw

U listopadu – Učenici su snimali videe u kojima se  predstavljaju. Kroz Twinspace smo na isti način upoznavali i naše prijatelje iz Slovenije, Švedske, Italije….

5. razred – https://youtu.be/iBs_Oh5Pmkk?feature=shared

6.a razred –https://youtu.be/fUMR2smZlIE

6.b razred –https://youtu.be/354VGqhYPaY

7. razred –https://youtu.be/kCaPOHeF5Ec

Naši prijatelji iz Europe su se predstavili na razne načine , neki putem Padleta, neki također putem videa, pomoću digipad aplikacije.

U studenom  i prosincu – izrađivali smo dvojezične božićne čestitke, opisivali božićne običaje u Slavoniji  i slali čestitke poštom. Čestitke koje su nama pristigle ukrasile su pano u učionici njemačkog jezika. Na taj način saznali smo kako se slavi Božić u brojnim državama Europe.

Za 2. polugodište preostalo nam je izraditi prezentacije o Hrvatskoj te hrvatskom školskom sustavu. Naravno razmjenjivali smo iskustva i proučavali što nam je zajedničko, a što se razlikuje u školskim sustavima Europe. Mediji za prezentacije su bili raznovrsni, od uporabe Power Pointa, Google slidea, Canva i You Tube videa.

Također naši su učenici marljivo pripremili videa o poznatim Osječanima i Osječankama te su njihovi uradci objavljeni u e-knjizi Berühmte Gesichter aus Osijek (link: e-Buch -Berühmte Gesichter aus Osijek). Bio je to iznimno zahtjevan posao, ali naši su se učenici još jednom potrudili i istakli svojim istraživačkim radom, tehničkoj izvedbi, kreativnosti i naravno u uporabi njemačkog jezika.

Na kraju projekta učenici su imali priliku podijeliti svoja iskustva sudjelovanja u ovom projktu na Padletu i na taj način evaluirati cijeli projekt. https://padlet.com/sabinewengert/evaluation-yrmnwn71kwojzifq

Bilo je puno aktivnosti, ali su učenici u konačnici pokazali velik interes  za ovakav način učenja i izrazili su velik interes sudjelovati i  sljedeće školske godine u novim projektima, s novim temama i novim prijateljima.

Skip to content