Što je Croatian Makers liga?
Croatian Makers liga je dio projekta Croatian Makers koji je 2014. godine pokrenuo Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM).
Cilj Lige je omogućiti široko uključivanje robotike, automatike i programiranja u edukaciju u osnovnoškolskom uzrastu. Sudionici se mogu uključiti na nekoliko načina, a svima kojima IRIM omogući opremu za sudjelovanje, oprema ostaje u trajnom vlasništvu nakon godine dana sudjelovanja. Platforma na kojoj se odvija liga je edukacijski robot micro:Maqueen Plus na bazi micro:bita.
Natjecanje je podijeljeno u dvije kategorije: 1.-5. i 6.- 8. razred osnovne škole i odvija se otprilike 4 puta godišnje. Ustanove se mogu uključiti u projekt vlastitom nabavkom opreme ili prijavom na donacijski natječaj.
U Croatian Makers ligi do sada je bilo uključeno više od 600 škola, knjižnica, udruga i drugih edukativnih ustanova u Hrvatskoj te preko 12000 učenika i učenica.

Više o natjecanju – službena stranica lige: https://croatianmakers.hr/hr/croatian-makers-liga/
U natjecanju su sudjelovali i učenici naše škole Lovro Petričević (1.a), Josip Špigel (1.b), Franka Vukmir (1.b), Marla Kren (3.b), Benjamin Kovačić (3.b), Lukas Bilić (3.a) i Maks Mikulić (3.a) pod mentorstvom učitelja Danka Pospišila i učiteljice Kristine Novak.
Primjer koda:


STEM box:

Pretkolo
Staza natjecanja:


Rezultati:

Vožnje – snimke:
1. kolo
Staza natjecanja:

Rezultati:

Vožnje – snimke:
2. kolo
Staza natjecanja:

Rezultati:

Vožnje – snimke:
3. kolo
3. kolo natjecanja nije se održalo online kao prethodna tri kola već u Osnovnoj školi Fran Krste Frankopana u Osijeku. Natjecanje je bilo ekipno, a naši su učenici osvojili 1. mjesto!
Staza natjecanja:




Rezultati:

4. kolo
Staza natjecanja:


Rezultati:

Vožnja – snimka:
Ukupni rezultati:

Superfinale
S obzirom da su po ukupnim rezultatima u dosadašnjim kolima naši učenici bili najbolji u regiji Osijek 1 – mlađa dobna skupina, plasirali su se u superfinale koje se održalo online preko Zoom platforme.
Staza natjecanja:




Vožnja – snimka:
Priloženi dokumenti: