Novi zanimljiv projekt „Mission to Twin(Space)
Zahvaljujući učiteljicama Monici Frigerio iz Italije i Serap San iz Turske učenici 5.a i 7.a razreda koji su zainteresirani moći će sudjelovati u nadasve novom i zanimljivom projektu pod nazivom „Mission to Twin(space)“ skupa s još mnoštvom učenika iz 17 europskih država. Naime učiteljica Tatjana Kristek priključila se ovom projektu s ciljem jačanja interesa učenika za nove teme i oblike rada te jačanje jezičnih, digitalnih i međukulturnih kompetencija učenika.
Planirane aktivnosti u projektu su:
Rujan: Twinspace netiquette i pravila sigurnosti na internetu te igranje suradničke igre na temu internetske sigurnosti
Listopad-studeni: priprema putovanja, izrada boarding pasova, dizajniranje svemirskog broda, odabir imena planeta, natječaj za logo projekta
Prosinac-ožujak: rad u međunarodnim timovima, opis planeta, kreiranje zastave te školska pravila za vanzemaljce
Travanj-svibanj: avantura na planetu- video knjiga i poster riječi
Pogledajte video VIDEO i priključite se ovom kreativnom projektu!
Provedene aktivnosti u 1. polugodištu
Od rujna do kraja prosinca proveden je velik broj aktivnosti. U projekt se uključilo se sveukupno 11 učenika iz 5.a i 7.a razreda te su skupa s učiteljicom Tatjanom Kristek proučavali, smišljali, kreirali i učili nove činjenice o svemiru i putovanju u svemir te učili kako raditi u nekim novim digitalnim alatima (Google Maps, Thinglink, Wakelet, Easy Polls, Flipgrid, Genially).
U početku smo pogledali kratki video o sigurnosti na internetu te odigrali kviz s ostalim učenicima u razredu. Rezultati su pokazali da na internetu opreza nikad dosta.
Izrađivali smo boarding cards, crtali ih na papiru i izraiđvali digitalne u alatu Canva
LOGO koji su osmislili naši učenici je izgledao ovako,
a odabran logo projekta najvećim brojem digitalnih glasova izgleda ovako.
Koristili smo Mindmaster alat za prijedlog imena planeta, a naš je prijedlog bio CANDYLAND, međutim pobijedio je naziv CRESCENT.
I još samo da vam pokažemo naše rakete, iako moramo priznati da je bilo zaista izuzetno puno kreativnih ideja, od recikliranih, do digitalnih. Učenici su u ovom zadatku zaista pokazali svoju maštovitost
S radom nastavljamo u 2. polugodištu, a aktivnosti projekta možete pogledati i na web stranici projekta: http://missiontotwinspace.weebly.com/.
Uspješan završetak projekta Mission to Twin(space)
U 2. polugodištu se nastavio rad na projektu još intenzivnijim tempom. Jako je puno aktivnosti provedeno, a neke od rezultata ćemo podijeliti ovdje s vama.
Uživali smo u svakom trenutku, iako se ponekad činilo da jednostavno nećemo stići sve napraviti u roku. Timskim radom smo uspjeli. Puno je i novih aktivnosti dodano u međuvremenu, a rok za provedbu projekta je skraćen iz objektivnih razloga. No još se jednom pokazalo da se predanim radom sve može postići.
Avantura na planetu Crescent (polumjesec) je započela: Rad u međunarodnim timovima The mysterious planet (Google slides) https://docs.google.com/presentation/d/1VdaO4Ay5MKLjw0NF76_XN02p7fMtKwiWWi7DqXA4Dtc/edit?usp=sharing
Crtali smo zastave planeta Crescent: Mi smo odabrali rad Tie Jandrok.
Naša pravila:
I tek tada je slijedio ozbiljan rad!
Priča u nastavcima, a cijelu priču možete pročitati na sljedećem linku A weird story (Story Jumper).
Potom smo priču ispričali na hrvatskom jeziku i snimili video, skupili smo zbirku riječi (Word Art), preveli smo riječi na hrvatski jezik i izradili poster s otiscima ruku.
I kao posljednja aktivnost izrađen je višejezični digitalni rječnik, koji možete pregledati i naučiti pokoju novu riječ na nekoliko europskih jezika A MULTILINGUAL DICTIONARY.
Mi smo uživali i veselimo se nekim novim avanturama, a vi nam se slobodno pridružite na budućim putovanjima!🚀🚀
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
za učitelje |
za roditelje |
> E- dnevnik za učenik... |
> Red Button |
> Pravobranitelj za dj... |
> Centar za sigurniji ... |
> Kako zaštiti djecu n... |
za učenike |
Ukupno: 418885
Ovaj mjesec: 2237
Ovaj tjedan: 614
Danas: 300